Jocuri de Gandire

Activitatile educative propuse in aceasta sectiune le vor stimula copiilor gandirea logica si acestia vor invata intr-un mod relaxat. Noi credem ca, prin jocuri, le trezim curiozitatea si placerea de a cerceta si, astfel, nici nu isi vor da seama ca de fapt acumuleaza cunostinte.
Pentru fiecare gen de joc recomandam varsta de la care se poate juca insa fiecare copil este diferit. Ramane la latitudinea parintilor sa hotarasca cand acesta este pregatit pentru un anumit gen de exercitiu de gandire.

Comentarii

Unui copil care ii stimulezi

Unui copil care ii stimulezi gandirea pana merge la scoala cu jocuri deverse si chiar pus sa gandeasca mai mult va fi un copil sclipitor la scoala, in caz contrar scoala va fi o corvoada pentru el.

gandire

se vede ca nu ti-a stimulat nimeni gandirea, ca poate invatai macar sa vorbesti

 foarte tare frate nici nu se

 foarte tare frate nici nu se naste bine si il invatam ecuatii!!!oare e bine ca de la o varsta frageda sa facem presiuni asupra copilului  ?cand se va duce la scoala oare nu va fi plictisit de ele?

nu avem noi idee cate lucruri poate intelege un prescolar!

Daca suntem putin preocupati de acesti copii si inspirati atunci cand vrem sa le aratam un joc nou, fie el si matematic,vom fi uimiti de cat de multe lucruri vor intelege.Nu credem ca ei pot intelege sau cautam o scuza ca sa nu ne batem capul? Parerile sunt impartite, oricum. Eu l-am invatat pe baietelul meu sa numere cand nu stia prea bine sa vorbeasca, numarand in fiecare zi cand veneam din parc scarile blocului. Sa ne straduim mai mult pentru copii

varsta frageda

Alin,
exercitiile de pe aceasta pagina nu sunt toate pentru copii mici. Adunarile, scaderile, criptogramele, rebusurile sunt pentru copii din clasele 1-4. "Ecuatiile" de fapt sunt simple adunari/scaderi.

Daca parintele si copilul se distreaza rezolvandu-le cine are de pierdut? In nici un caz copilul nu trebuie fortat, sunt de acord. Ceea ce incercam in aceste pagini este sa prezentam simple exercitii de matematica intr-un format inedit astfel incat copilul sa nu simta ca face o tema dintr-un manual.